lördag 11 november 2017

Ett nytt vin!



Morning 

Vilken TUR att man fick sig en god lunch på Sundhem igår.....för middagen jag åt sen på kvällen betygsätter jag med en nolla på en skala 1-10! Gjorde laxsallad med rökt lax, blev riktigt svinäckligt!! Rena rama bantningstipset.
Bildresultat för lax och potatis
Lunchen på Sundhem bestod också av lax - fast en GOD sådan 👍

Enda roliga med gårdagens middag var att jag fick dricka det nya vinet jag ryckte in här om veckan. Men, tyvärr var det inte heller så gött!! Turligt nog fick jag hjälp senare på kvällen av två brudar till att slurpa upp vinet.
Det här vinet köper jag inte igen på ett tag, fast konstigt nog är dunken snart slut....så rakt odrickbart var det ju inte 😎😎

Nä, hörrni! Nu ska jag ta och baka en god kaka till kvällens tacobuffé! Nu har vi 113 anmälda = SUCCÉ!!!! 

/Hörs å syns 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar