fredag 10 november 2017

Å där va barmarksträningen igång!!

Tjo ho

Igår kväll drog årets barmarksträning igång. Hebban och jag hade sju tappra deltagare som trotsade både regn och rusk för att träna!! 💪💪 Och ALLA kämpade på som bara den, vi hade riktigt skoj tycker jag. Löpning i skidspåret är ju perfekt träning. Sen körde vi olika intervallträningar i backarna runt spåret.
Bildresultat för träna tecknatBildresultat för träna tecknat
Och sist men inte minst drog vi loss på en stafett-tävling. Not god for me = när vinnarinstinkten går in går vettet ur! Sprang som tusan....tills jag tvärstöp, det var liksom mörkt och på väldigt ojämnt underlag. FAN vad jag slog mig! Är mörbultat idag med, svinont i axeln och blå på ena benet. Men, vi vann i alla fall stafetten 😎

Å nu bär det iväg på veckans sista jobbdag
/Tjao 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar