söndag 5 november 2017

TACK OSCAR!

Vilken himla tur att jag har en Oscar! Igår blev det plötsligt nåt fel på min dator, internet va helt omöjligt att komma in på och felsökningen gav ingen hjälp 😖😖 Men, Oscar han reda ut eländet! Han höll på å dona och greja och skrev in en massa konstiga tecken te höger å vänster = jag fatta ingenting....å vips så funka datorn igen!! 😍TACK 😍

Och på sjukhuset igår var det rena rama SKORPEDSLIGAN. Det kryllade av Skörpebor i dagrummet, jag räknade till att vi var sju personer med adress Skorped!

Å pappa har blivit "singel" på sitt rum, men, ensamheten blir nog inte långvarig, det dyker upp nya patienter hela tiden.

Sen blev det till å brassa hem i rasande fart för att hinna med springrundan innan middagen. Härligt att springa när det är minusgrader! Luften blir så frisk då 💪💪

Resten av kvällen roade jag mig med att slå ut Nova i poker...eller förresten hon vann nog mest


Fast här hade hon inte en chans!! Segern blev min 😎

Och sist men inte minst så drog jag iväg ut på nattlig fotografering. Fullmånen var ju SÅ tjusig i natt

Näpp, nu ska jag avfrosta frysen - och ladda upp fullmåne-bilderna 

/Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar