tisdag 14 november 2017

Tull, tull

Morrn

Usch, vad otrevligt det var att hämta posten igår kväll. Brev ifrån TULLVERKET! Trodde vi hade rett ut alla meningsskiljaktigheter? Vad i hundan kan dom vilja mig - jag som ä så fredlig??

Ett brev med tre fulltecknade A4 sidor med information, åsså en liten mening om att jag ska betala 45 kronor i nån slags avgift. Tackar.....jag gillar billiga räkningar! Men, vad dyrt det ska bli att skicka ut dessa oändligt långa brev för en så liten summa. Å jag torde knappast va den enda som får ett sånt här brev 😎😎😎

/Over and out från en oskyldig person 

2 kommentarer:

  1. Äré våran leverans som jävlas fortfarande? Då ska Du ha 22,50 av mig alltså?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lugn, lugn....än har det inte kommit nån räkning. Dom verkar gilla att skicka information typ hundra gånger först :-) Det tar väl ett par år innan "sluträkningen" kommer

      Radera