lördag 25 november 2017

Koka kaffe!

Vad NICE att kliva upp före fem å koka en stor panna med rektet kokkaffe! Jag blir mer å mer lik min morfar...han va uppe typ fyra varje morgon för å koka kaffe på vedspisen = Det är bara vedspisen som fattas för mig då!
Bildresultat för vedspis i köket
Så här ska jag ha det när jag "blir stor" 😍😍

Och idag drar jag iväg till Sundsvalls sjukhus igen, måste kolla hur det går för pappa. Usch, vad jobbigt att han ligger nere i Sundsvall. Man har ju ingen möjlighet att åka dit på veckan - inte när man jobbar heltid i alla fall, för  på en kväll hinn man liksom inte åka ner. HOPPAS han kan bli förflyttad till Övik snart..
Gårdagens "blodtryckskontroll". Snart är väl trycket för lågt?? Fast pulsen ligger stadigt kring 50!! NICE 💪💪💪

Nä, bäst att reva igång bilen då - minus 8 grader idag

/Syns å hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar