tisdag 17 oktober 2017

Välkommen till sjukdomsbloggen!

Hej å hå

Harne ha visst blivit en sjukdomsblogg på sista tiden 😝

Igår hade jag som sagt tid hos DSK för blodtryckstagning igen, och när hon tog trycket var det på 210/115. Sköterskan drog iväg för att "resonera" med sina kollegor och vips hade jag en akuttid hos en läkare. Tack för det - börja bli jobbigt med denna huvudvärk tyck jag. 
Vet ni om att det har börjat en ny läkare på Bredbyn?? Jag fick ha henne igår. En "ung" trevlig tjej. Sen kom Halina in på slutet och skrev ut medicin å reda ut vad som ska hända framöver. Jag fick ta EKG på direkten och sen ska det tas en massa prover på fredag, åsså fick jag ju blodtryckssänkande medicin såklart. Hujedamej, slut som artist 😖😖

dom här godingarna ska bli mina följeslagare. Hoppas dom fungerar nu då....dessutom var dom väldans billiga - 60 kr för 98 tabletter. Hur går det till???? Jaja, det va ju bra för mig då 😎

/Tack å hej  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar