söndag 22 oktober 2017

Sally på besök!

Hello
Tänk att igår kväll fick jag träffa Sally 😍😍 Dom kom förbi och hämtade sina kakor/jultidningar. Tro om Sally får äta kakor?? Hon fyller i alla fall snart ett år, och hon har redan lärt sig att gå!

Bildresultat för potatisgratäng med kött
Jag redo för lördagsmiddag, som bestod av hemgjord potatisgratäng med fläskfilé och sås. Göttans 👍

Nova och Sally var kompisar - annat var det när jag stack fram huvve! Sally är liksom lite rädd för  mig 😎
 Iris var också med. Hon är ju så cool!! 

Hahaha! Lisa har köpt boken "Trimma Hjärnan" i jultidningarna. Jag blev matt bara av att läsa överskriften....
Hög koncentration gäller när Sally ska få dockan till att köra bilen. Vilken tur att det finns lite leksaker i gömmorna när såna här godingar kommer på besök 😘

Jaja! Nu måste jag hoppa in i duschen - helt indränkt av svett efter dagens träningspass!! 

/Over and out 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar