måndag 30 oktober 2017

1 års kalas!!

Morning 

Åh, vad trevligt det var att få va med på Sallys 1 års kalas igår, och jag passade såklart på att gå husesyn hos Lisa och Robin också. Dom har ju köpt hus i Domsjö - ett jättemysigt och charmigt place tycker jag!

Och Sally skötte sig finfint på sitt kalas, å det bästa av allt var att hon inte grinade nåt igår när hon såg mig 😍😍 Sally hade bullat upp med massor av gott fika och en bamsestor tårta! Passade min mage utmärkt. Åsså fick jag träffa Ethel, som var hemma på snabbvisit över helgen.


Efter kalaset blev det till å brassa iväg in till sjukhuset en sväng för å kolla läget där, och där är det som vanligt, det vill säga en evig VÄNTAN!!!

Och Sidensjö Pizzeria fick stå för söndagsmiddagen. Bekvämt när man inte alls har lust att laga mat

Bäst att ta en kaffekopp till - Trött som tusan idag
/Tjing 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar