onsdag 18 oktober 2017

Sjukhuset igen...

Halloj

Då var det visst onsdag! Å gårdagskvällen spenderade jag och Oscar på sjukhuset, och där är läget på samma vis som tidigare. En evig väntan på provsvar. 
Vi åkte direkt från Bredbyn efter jobbet annars hinner man knappt hälsa på, besökstiden slutar ju klockan sju. I alla fall så sprang vi in på Ica och ryckte åt oss varsin färdig sallad till middag, och sen går det utmärkt att sitta i dagrummet på avdelningen och käka. Man får känna sig som en "intagen" med larm och allt på bordet.

Dags för kortspel! Oscar koncentrerar sig allt han kan. Fast det hjälpte inte!! Jag var storspelaren för kvällen 💪💪
Höhöhö!! Vad kan gå fel liksom??? Det blev ännu en vinst för mig!


Jodå! Jag spelade ut farsan a!! Han hade riktigt otur och fick typ värdelösa kort hele tiiin.

Nä, nu jämarn måste jag försöka leta åt nån lunch. Orkade inte börja med det igår kväll när vi kom hem. Måste väl finnas nån varma koppen i mina gömmor??

/Tack  å hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar