tisdag 31 oktober 2017

- 6 grader!

Ja happ

Minus sex grader nu på morgonkvisten, då blir det kanske en fin solig dag?

Här kommer lite bilder från Sallys 1 års kalas. Tog systemkameran med mig. Mycket roligare att fota då:
Lisa och Robins hus!

Sally hade dagen till ära pyntat med ballonger. Det är ju ett måste på ettårskalas

Sally har en egen liten lekhörna med spis å allt

Det här gillade vi!! Massor med godsaker 😋😋😋

Och en smarrig tårta. Jag roffade åt mig en  BAMSESTOR bit!

Lisa hade också systemkameran framme
Nova var fotograf! Värsta proffset. Tror hon knäppte på allt i hela huset


Jag i min "läckra" blommiga blus 😎
Sally står och spejar
Nova leker med Sally
Och här är det paketöppning. Jodå, Sally ä så "börj" att hon själv kunde öppna paketen
Grattis Sally!! 

Nä, då är det väl inte så mycket mer att vänta på då....bara att ge sig iväg mot Bredbyn 

/Tack för mig 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar