lördag 7 maj 2011

Snyggaste frillan!

Vad härligt med "sovmorgon" när man är ledig...........Barnen vaknade kl 06.00.......liiiite tröttsamt när jag gick å la mig vid två. Men, vad gör väl det när man hade skoj igår!

Ny dag och nya tag! Nu på morgonen fick jag prova på frisöryrket igen. Oscar hade fått för sig att han skulle ha tuppkamm.....Å det ville ju mamman jättegärna hjälpa till med! Raka på sidorna, ösa på med hårspray och toppa med rödfärg......KLART!


Visst blev han snygg?? Men, ärret han har kvar sedan han slog sig nere i Vika syns särskilt väl nu.....

Mamman i familjen har oxå varit hos frissan......Sig själv alltså! Håret har blivit mörkare. Enligt förpackningen hette färgen "kokosnötsbrun".......hm....Håret blev gammkärringrött, så det blev till att slänga på en mörkbrun färg ovanpå. Tur att jag har alla färger i mina gömmor!


Ja ha! Vad ska jag göra nu då..........Oscar brännde iväg till kusinerna och Nova håller på att leka........Tvättberget kanske???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar