måndag 30 maj 2011

God morgon!

Härligt! Idag har jag ledigt efter jobbarhelgen.......Å strålande sol än så länge! Nu på förmiddagen måste vi över till Bredbyn å hämta ett paket. Beställde en klänning för att ha på Bröllopet........hoppas bara att den passar? Det brukar ju va lite si och så med det man beställer.....

Har jag lika tur som sist jag beställde, så passar det utmärkt! Tubtopp och skor ifrån Laredoute.....Ovanligt att kunna beställa skor och bli helnöjd, sitter som gjutna........shortsen fyndade jag i stan i fredags. jeanskjol och shorts för 45kr/st = FYND!!
Nu är flaggstånget ett minne blott! Igår "fälldes" den, stod precis där nya infarten ska bli........Tro om grävmaskinisten som kommer på torsdag har lust att gräva ner den på ett nytt ställe???? Sambon är ju inge intresserad.........
Här är är "killarna" i full färd att få ner stången. Jag trodde det skulle bli en spännade film.....men, tji fick jag!

Nu mot BREDBYN! God bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar