tisdag 3 maj 2011

Schysst!

Alltid lika schysst när man tror att det är måndag fast det är tisdag.........Veckan blir jussum bra mycket kortare då! Fast tyvärr händer det lika ofta att hjärnan tänker precis tvärt om! Å det är INTE lika kul........men, så är inte fallet för mig idag.....

I eftermiddag åkte barnen iväg till Övik för att uppvakta snyggaste Noel, som fyller ett år idag.....Grattis!! Vårat paket var verkligen passande för en ettåring......Innebandy-klubbor med boll.......Hm.....

Nu ikväll har jag fullt upp, för i brevlådan låg två splirrans nya inredningstidningar......Det blir att pysa iväg till sängen tidigt ikväll..... Kvinnlig fib-aktuellt!!? På tal om tidningar, idag mailade jag till Amelia för att fråga varför dom skickar tidningen till mig.....jag har ju faktiskt inte beställt någon prenumeration..........

Så här trött blev Nova här om dagen......somnade halvt liggande i gungstolen. Hon ä BRA på att sova!

Nu sticker jag till sängen också, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar