tisdag 17 maj 2011

Jag får SPUNK!!

Minns ni att Pippi Långstrump var ute och letade vad en spunk var?? Jag har kommit på vad spunk är.......Det är vad jag får nu när MAGSJUKAN har kommit igen!! Spunk är när man blir ännu mera galen än galen!

Det måste vara nån ond trollkarl som sprider magsjuka över denna familj. Nu har stackars Nova åkt dit på djävulsk-sjukan igen.......Det är ju inte ens två månader sen sist. Måtte INTE jag få samma sjuka som härjade den gången.....Då höll jag ju nästan på att dö på kuppen!

Nej, mina vänner, nu korkar jag upp starkspriten och tar mig en 12a snaps...........Det borde rensa bort all eventuell sjuka ur magen......

2 kommentarer:

  1. Å nej... va i hela friden... är det vi som har smittat er?? Axel va ju lite loj i helgen och så vräkte han ur sig en laddning natten mot igår... sen pigg som en mört, åt både jordgubbar och glass utan bekymmer... Själv har jag mått som en räv i en veckas tid men inte spytt... Nu är det prima liv igen! Förbannade magsjuka - vi får ta oss en hutt ikväll, de starkaste som går att finna!

    SvaraRadera
  2. Oscar drog ju iväg en spya natten mot Söndan också..... Å sen pigg och allert på dagen.....Verka som det tog hårdare på Novis!

    Så nu är det bara för mig att invänta sjukan..... :(

    SvaraRadera