söndag 6 juni 2010

Strålande sol....

Vilken härlig dag det verkar bli idag! Hoppas inte det börjar blåsa bara, det har ju stormat som fågeln de senaste dagarna......

Idag skulle jag egentligen haft ett spännande möte i Stan, men tyvärr blev det inget. Annars har man kanske varit egenföretagare innan dagens slut.....:) Nya försök får tas i veckan! Men, jag tror att Staden ska få sig en påhälsning ändå. Pojken måste ha benskydd och fotbollskor....Å, va jag vet så har ju Gallerian öppet alla dagar...Trevligt!

Annars har helgen varit lugn. Jag har fortsatt att slava med fönstren. Tar lång tid, men det är faktiskt ganska kul att måla.....
Här måste jag fylla på med fler växter. Läste på Konsum att Harpsjö Perenner har öppnat för säsongen, så det blir nog till att fara dit och köpa några fina växter......Gör det ni också!!
Nej, nu ska tredje koppen kaffe intagas...Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar