onsdag 9 juni 2010

Då så....

Då var stadsresan överstökad, och det gick bra! Nu har jag inspekterat en helt ny branch, men om det blir nå köp låter jag va osagt så länge......
Jag fick bli kvitt "svintohåret" också. Första salongen som jag gick in på hade tid direkt. Schysst! Berättade för Frissan om hur mitt hår började "brinna" för några veckor sedan, då jag skulle göra slingor......Ja, det syntes att håret inte va i toppform, höll tjejen me....I alla fall så klipptes en rejäl bit bort, och medans Frisörflickan jobbade med mitt hår roade jag mig med att glo ut genom fönstret. Hann se en hel del "kändisar" under klippningen.....
Först såg jag både Ethel och Emil ute på en stadspromenad......Efter en stund så traskade Gustav och kompisen Sven förbi fönstret.......Och efter ytterligare ett tag sprang en Önskanbo förbi, å sist men inte minst såg jag en arbetskamrat som var ute i svängen......Oj, va mycket man hinner se under en klippning.

Konstigt, sen såg jag inte en enda jag kände på stan.........än fast jag sprang runt på de flesta affärer.

Nej, nu måste jag surfa in på style room.....Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar