söndag 6 juni 2010

Oj, då....

Hoppsan! Jag glömde bort Nationaldagen idag......Både att flagga och gå bort på firandet! Hm....Seniliteten börjar komma allt närmare...?? Ändå talade vi om firandet tidigare, men efter att vi skickat iväg sambon till Stockholm var alla firartankar som bortblåsta. Det kommer väl en ny Nationaldag nästa år. Då ska jag både flagga och fira!!

Nått som jag inte glömde bort idag var att fara till stora staden. Hela familjen vill gärna följa med på en trevlig stadstur.....Fotbollskorna är inköpta, men såklart fanns inga benskydd. Så det blir till att åka en sväng till (gärna för mig). Barnen fick lite nya sommarkläder också. Men, va svårt det var att hitta jeans-shorts till en liten tjej. Rakt omöjligt! Det enda som fanns var såna där superkorta "hotpants"......Inte vet jag? På en tre åring.....
Det hör inte till vanligheterna att vi är på Coop forum två gånger på samma helg....Deras korv är väldigt mumsig tycker barnen.
Nej, slut å surr å hopp i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar