söndag 20 juni 2010

Auktioner = I like.....

Åh, va roligt det är med auktioner. Hade nästan glömt bort hur trevligt det är. Men, varför får vi aldrig nån sommarvärme...????? Tur att det fanns både kaffe och korv att värma sig med, rena vintervädret..
Att det var så här vackert inne i Skorpeds gamla biograf visste jag inte, jag hade aldrig varit här inne förut, läckert som bara den!
Den här "cykelmopeden" fick en ny lycklig ägare under dagen.
Jag fyndade flera "rariteter" som jag spejat in under visningen. Men, en låda med träljusstakar som jag tänkte rycka in missade jag totalt, (var väl å köpte kaffe kanske?) så det blev nån annan lycklig ägare till dom..
Här har jag nått riktigt läckert på gång, ser redan framför mig hur slutresultatet av den ruggiga tavlan ska bli.....
Jag lyckades få åt mig inte mindre än två gamla telefoner, visst är den här en riktig skönhet....? Fungerande sådan dessutom!
Hoppas att det blir fler Auktioner i Skorpeds närhet under sommaren, det är ju väldigt behändligt att gå på hemmaplan så att säja.
Tack and good bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar