måndag 25 december 2017

Vilken härlig jul!!

Åh, vad mysigt och trevligt julfirande vi hade igår kväll, och som vanligt fanns det massor med god mat - och höjdpunkten = mammas supergoda Janssons frestelse, enda gången jag äter Janssons är ju på jul när jag firar med mamsen 😘😘
Julaftonsmorgon innan barnen hunnit marodera igenom alla julklappar. Snygg gran i år tyck jag!

Här startar morgonutdelningen - vi öppnar julklappar lite nu och då under julafton

Pepparkakshuset 
Nova är helnöjd över sin nya mysdress som hon fick av Morfar och Annie
Länsman försöker snygga till sig lite inför julaftonsfirandet 
Första jag stötte på när jag kom till Mamma, tomtarna som jag gjorde för lääääänge sen....Det är över 20 år sedan jag höll på med tomtetillverkning. Men, det var ju rätt så kul om jag minns rätt!! Kanske måste ta upp den karriären igen?? Jag var ju till och med på marknader och sålde 😎😎
Oscar och Mamma var första kockar då det gällde julmaten 
Dukat för en god julmiddag! 
Nova och jag väntar på jultomten....
Hehehe! Knäppte lite kort på mammas kortsamling - harne är 60års presenten från oss barn om jag minns rätt
Oscar och Nova som bebisar 💕💕
Och Sally 💗
Nova var tomte och delade ut julklapparna 
Och här ska äntligen julklappsleken dra igång! Lika roligt varje år!!! 
Snygg-Oscar ville inte vara med på bild 💕

Nä, nu tar jag mig en fjärde kaffekopp medans jag funderar på vad som har hänt med pojken min! Han chockade mig totalt när han vips sprättade upp och skulle iväg på julottan 😜😜

/Hörs å syns 

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar