lördag 30 december 2017

O, helga natt!

Kuckeliku!

Nu måste jag sätta fart och packa. Vi drar till havet och Själandsviken för nyår. Kör på samma tradition som ifjol. Blir kanon de, fast jag har så svårt för att packa...å som vanligt har jag väl ingen nyårsklänning att ta på mig heller 😎 Eller förresten, jag köpte ju en på Nelly för 89 riksdaler för ett tag sedan = Billiga klänningar är bra klänningar...eftersom jag köper klänningar och sen tar jag aldrig på mig dom 😖😖

Nu till överskriften, här kommer en liten filmsnutt från Julmusiken i Skorpeds Kyrka. Ni får hålla till godo med den dåliga kvalitén på filmen. Jag verka ju va usel på filma - här måste tränas! Och det värsta av allt. Minnet i kameran tog slut precis innan slutklämmen på sången, hahaha, verkligen en kass filminspelare.


Se och hör vad fint!

Jag spelade även in flera filmer när Godspel Kidz sjöng, också JÄTTEFINT! Men, man törs väl inte lägga ut filmer på barn?? Hoppas ni "gärvfalk" på den här videon vill va med 😉

Näpp, nu ska här springas 
/Höres 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar