onsdag 27 december 2017

Två sopsäckar senare...

Happ, då var julen över för det här året. Idag är det ju "vanlig" dag och arbete som gäller. Tur det finns kaffe att pigga upp sig med 😎

Igår gjorde jag och Nova som sagt en riktig storrensning i våra garderober. Typ två sopsäckar med kläder, rat och allt ömmest som ska kastas. Usch, vad djävulskt med kläder man har!

Tar rätt så lång tid att rensa garderober....när man som jag och Nova gärna vill prova kläderna först innan beslutet om deras framtid tas. Här har jag hittat en bedrövlig ljusrosa klänning med små blommor på - köpt på rea för en femitolapp nån gång och självklart helt oanvänd. Den behöll jag av någon anledning 😜😜 Och Nova hittade Oscars gamla stjärngossestrut och tillhörande stjärna, KUL! Dom åkte däremot i kastahögen! 
En helt ny vit klänning med prislapp å allt kvar - 75 riksdaler har jag hostat upp för den här....behöll den också. Jag har VÄLDIGT svårt för att slänga bort saker 😝😝

Nu mot Bredbyn 
/Over and out 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar