fredag 15 december 2017

Lite glömsk kanske..

Håhåjaja! 

Vört man ha vorte lite glömsk på sista tiden?? Jag hade glömt min börs i Domsjö igår. Märkte ingenting förrän idag när dom ringde och hade hittat den 😎 Å det var inte alls bra att ha börsen i Domsjö eftersom jag hade packat med mig träningskläder i morse för att brassa till gymmet på Bredbyn direkt efter jobbet. Blev ingenting av det eftersom gymkortet låg så fint i börsen..Men, fysträning med Bob Harper hemma i Skörpe är inte heller fy skam = svettigt som tusan!

Och börsen har nu landat på säker mark igen, hade en lakej som befann sig i Domsjö idag som kunde frakta hem plånkan till Bredbyn igen - Perfekt, jag som ska in te stan i morgon och då behövs verkligen en pinfull börs 💪💪💪

Så här ser en godismakerska ut = Nu ska här rullas tryfflar!!

/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar