lördag 25 mars 2017

Nu får jag PSYKBRYT!!

Kuckeliku

Alltså, vad LESS jag blir! Nu är det inte bara hög feber och halsfluss i huset - I natt fick Nova en släng av magsjuka....Morr!!!!! 😢😢 Tror jag får nå fel! Å som grädde på moset måste Oscar tillbaka till Hälsocentralen till veckan för att ta ett blodsockerprov. När det togs crp igår kollades även blodsockret och han hade så högt värde att det måste kontrolleras igen. Troligtvis beror det förhöjda värdet på den kraftiga infektionen, men Herr Lage vill ändå checka ytterligare.
Bildresultat för blodsockerprov

Vört jag gett ge mig ut på byn och låna en såndäringa blodsockermätare?? - kan nog inte hålla mig från att "förkolla" 😨

Nä, nu måste jag liva upp den här tråk-helgen med en femte kaffekopp och samtidigt tröstsurfa in på nån resesida - Måste iväg å sola och bada.NU!!!

/Tjofadderittan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar