måndag 27 mars 2017

Jag har kommit på en sak...

Höhöhö

I går fick jag mig ett uppvaknande! Har liksom börjat inse hur skrabbigt alla ägodelar i huset har blivit....å när jag börja fundera lite kom jag fram till att porslin/bestick/matmöbler osv är typ 17 år gammalt!! Inte undra på att det börja va kantstött å fult 😎 Å udda glas och förskräckliga köksredskap = SUMMAN av detta hemska uppvaknade blir att jag MÅSTE på Ikea och uppgradera husprylarna. Harne bli dyrt de!

I min iver att inventera vad som egentligen finns i huset började jag vårstäda i några skåpar också - Tanken var att kasta så mycket som möjligt som inte används...det slutade med att jag gick och hämtade tillbaka prylar ur "kastalådan"....kasta är INTE min grej 😝😝

Och vet ni ett uppvaknande till!! Den som är ägare till prylarna som ha vorte så kantstötta å fula har ju också blive 17 år äldre!!!

Tack för mig - hej

2 kommentarer:

  1. Jag hänger på till IKEA... finns ju massor som måste uppdateras... Bilen ska va full när vi far hem!

    SvaraRadera
  2. Väldigt läääänge sen vi va på Ikea tillsammans (y)

    SvaraRadera