torsdag 2 mars 2017

Jag har upptäckt nånting...

Hello! 

Jag köpte mig ju en nyén dator här om veckan, men jag måste erkänna att jag inte läste beskrivningen så noggrant innan köpet.....tidigare idag när jag skulle köra mitt workout program å glad i hågen skulle stöpp i skiva ditti datorn = Döm om min förvåning när jag inte hitta nån "lucka". Det finns alltså ingen dvd??? 

Gatt ta å googla och hittar då på nätet att dvd i datorer är på väg att försvinna ur marknaden.....Hö, hö, jag må då vara MOSSIG för det hade jag ingen aning om 😎😎😎😎 Jag vill ju ha en dvd för tusan! 

Å annars?

Jo, det vårdas barn idag med. Nova är fortfarande sjuk, får väl se hur hon mår i morgon då det är begravning, om hon kan vara med eller inte?

När man är sjuk måste man få nåt gott att mumsa på. Kladdkaksbakelse till Nova
Och en semla till mig

DET HÄR VA GOTT DE!! 

/Hörs å syns 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar