tisdag 21 mars 2017

BERGVÄRME..


Hej å hå! 

Nu är goda råd dyra....nu ska det visst bli bergvärme i kåken.  Hujedamej - hur blir det med eldställningen nu då?? Jag säger som Bröderna Landby - Ett hem utan eldställning, det kan inte kallas för ett hem 😎😎
Arbetarnas lilla "husvagn" va ju söt tyck jag. En sån skulle jag å morsan haft när vi ska ut och plocka bär och svamp!

Intressant att det kan funka att borra rakt ner i berget och att det sen kan bli värme av det. 

Å harne ä dom som borra! Så vill ni också ha ett hål i berget - ring Ö-viks Brunnsborrning

Själv tror jag att jag ringer Hälsocentralen istället - nu är det sjukstuga. Oscar är sjuk igen, och var ju sjuk förra veckan också - LESS!! Men, det verkar va nån eländig sjuka som går på skolan. Det är jättemånga som är sjuka! Typiskt...

/Adjöken 


1 kommentar: