söndag 12 mars 2017

Im in LOVE

Halloj

Alltså, vilken strålande fin dag det var igår! Å då passade det utmärkt att brassa iväg med skotern upp till Stugusjön och köpa hamburgare och fika. Bra ordnat av arrangörerna!! Tror att det var Lännäs Byskoleförening som höll i trådarna? 
Kaj Larssons foto.
Kolla in racer-Phazern som jag kör. Jämarn va gött den gå! (bild Kaj Larsson) 


Det är jättefint vid badplatsen i Stugusjön. Nu finns även en grillkåta där som man kan använda


















Kaj Larssons foto.
Man måste ju börja fara till Stugusjön oftare 👍👍 (bild Kaj Larsson)

Sen gick färden vidare till grusgropen och där det var full fart med grillning och pulkaåkning. Riktigt bra åkbacke där, både för barn och vuxna. Fast tur för mig som är en fegis att det inte var hårt och isigt i backen, för då blir det en jäkla fart utför....

Och nu till överskriften: 

Jag blev så KÄR i boxern som var där i grusgropen. Vilken charmig hund!! Jag vill ha den 💕💕💕😍😍😍


En riktig fartfylld rackare den där boxern. Jag tänkte knäppa en fin bild på hunden, men det var svårt för hon va så himla snabb! En sån här hund skulle jag kunna ha som "draghjälp" när jag ska ut å springa. Tusan vilken fart det var på hunden uppför och utför backen 😎😎

Å sist men inte minst avslutades lördagskvällen med kaffe- och konjaksgäster. Väldigt trevligt, och som vanligt hade vi mycket planer och idéer på G!! Bland annat diskuterades att vi borde göra en resa till Tallin och sen hade vi högt flygande planer om fadderbarn och hjälporganisationer fast i ny modernare tappning!!

Fortsättning följer....kanske.  Tror att Tallinresan är mer uppnåbar än vårat tilltänkta faddersystem.

Nä, nu ska Länsman ta kaffekopp nummer fyra
/Tack å hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar