söndag 27 februari 2011

Vilken TOK-ROLIG helg!!

Oj, oj, oj!! Vilken dag och kväll det blev igår. 40 åringen har verkligen firats ordentligt......Vi hämtade upp henne i NSKs limosin och sen drog vi iväg mot Kramfors med champagneglasen i högsta hugg! Trevligt som bara den!



























Efter en VÄLbehövlig kisspaus drog gänget vidare och när vi kom fram till hotellet var det bråttom för oss "tjejer". Vi hade ju både badning och massage på schemat. Annica fick lägga upp sig på britsen och vi andra badade under tiden.......Vi höll på att dö av skratt när vi insåg hur vi skulle bada på för vis.....I ett litet plutt badkar skulle vi trycka in oss två pers! Jag och mamma fick leka nykära i ett bad och Harriet å Marina fick mysa i det andra.

Sen blev det bastning med relax och hämtpizza.......som grabbarna grus varit å köpt. Mums! Å vips så blev det dax att duscha och fixa till sig inför kvällen. På denna dag hann jag alltså med att duscha 3ggr, basta 1gång och bada 1gång...klåen va fräsch man blev!

Moster Sickan och kusin Janet hängde också med på Wallmans Salonger. Det var superkul att träffas, det är ju så långt mellan gångerna man ses.
Vi ser så här konstiga ut för att fotografen bestämde att vi "gatt" brösta ut oss ordentligt...... Usch! Vilken ful hårfärg jag lyckats få till på huvve ser jag nu! Det måste åtgärdas.....
Showen var kanon och vi hade det hur BRA som helst!! En superkväll med mycket skratt och tokheter! Kvällen blev natt och Mamman och jag var dom som härdade ut läääängst av alla firare......Vi vann med en hårsmån över Lars och Robert! Vad hände med 40-åringen då? Jo, hon var på allerten hela kvällen och diggade schlager som aldrig förr!

Tack alla ni skojsiga typer som hängde med på en riktig HÖJDAR helg!! Det här gör vi om snart igen!

DOKTOR DÖDs patienter......!
Mamma och kusin Janet

GOD NATT!

2 kommentarer:

  1. Halloj i stugan!
    Ta och titta in på min blogg...Jag har någonting där åt dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Då måste jag in till dig och hälsa på!! :)

    SvaraRadera