lördag 19 februari 2011

Flera fynd!

Då var det helg igen.....Tiden går fort! Min stadsresa i torsdags gick väl relativt bra..... Men, den där snygga toppen som jag ville hitta till nästa helg lyste med sin frånvaro......Tur att det finns en hel del toppar i min garderob också, så klädlös behöver jag knappast gå.

Titta vilka fynd jag hittade på Amica! Endast 50kr per plagg!! Men, jag undrar varför det var så billigt? Ska hon stänga butiken?? Någon som vet?
Den här fondation är verkligen BRA!! Lite dyrare, men det är bättre de, än att ha tre, fyra stycken hemma i badrumsskåpet som inte går att använda!

Idag har vi leverat Oscar till Skidlägret som håller till på Skolan. Synd bara att kylan inte ger med sig nån gång! Fast fram på eftermiddagen ska det väl gå bra att åka några pass. Oscar har längtat, han tycker det är jätteskoj att åka skidor! En natt ska dom sova över och träningen fortsätter i morgon. Bra jobbat alla ledare och andra inblandade!!

Nej, nu måste tvättberget ses över......over and out!

1 kommentar:

  1. Tror inte hon ska stänga Amica - hon brukar ha superrea så här års...

    SvaraRadera