måndag 7 februari 2011

Ny dag, nya tag!!

Nu är jobbarhelgen bortgjord, SKÖNT!.....Synd bara att det går så fort tills det blir dax igen......

Min efterlysta spark lyser med sin frånvaro. Jag fick i alla fall ett napp här om dagen angående den försvunna sparken. Men, tyvärr var det inte min...... Jag fortsätter att leta!

Helgen har som sagt bedrivits med att jobba i hemtjänsten.  På Lördagskvällen var det dax att äntra jobb nummer två, som är frisör... (vad säjer Kommunen om det, man får väl inte ha bisysslor??). Syrran hade beställt på att göra slingor, och det ställer man ju gärna upp på.  Det är riktigt kul! Fast min karriär som frisör går egentligen inte så bra. Annica är min ENDA kund.....En gång för länge sedan klippte jag sambon.....Det slutade nästan med skilsmässa.....
Vi började med att äta ostpaj med räkröra å sen fixade vi huvvet......Det värsta är att Syrran har inte hört av sig sen slingorna blev gjorda......INGET bra tecken.....betyder nog att slingorna blev ICKE godkända!!

Härmed skickar jag ut en ny efterlysning......Jag vill gärna träffa Dick Widmark idag. Hoppas han kommer och lägger in mattan på Oscars rum. Vi vill ju börja tapetsera snart. Tapetsera tillsammans med sambon är föresten också en "nära skilsmässa upplevelse"......Spännande!

Mera kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar