onsdag 23 februari 2011

Viivilla!

Igår kom tidningen Viivilla, där repotaget om våran hall är med....SKOJ! Det blev en bra artikel tycker jag, särskilt när jag fick nämna vad som var svårast med hela hall-renoveringen.....dvs: Hålla sams med sambon när renoveringstapeten skulle upp!! Huvvaligen, aldrig mer! Spackla är ju rena himmelriket jämfört med det där renoveringstjafset.....

Fotografen Håkan Nordström tar riktigt snygga bilder! (förutom på mig då förstås....). Sen har Viivilla valt ut bilder till reportaget. Jag tycker att de finaste bilderna fanns på http://www.viivilla.se/  Dom skulle jag gärna haft med i artikeln.
Den här nedersta var bäst! Ljust och fräscht.....

The Family! Tur för Robert att han var på jobbet.....Han hade knappast varit intresserad av att vara med på bild....?

Nej, nu ska jag se vad dom lagar för god mat i Sveriges kock! Tack för mig....

3 kommentarer:

  1. Mycket bra repotage... Talade just med min moster.. hon hade läst repotaget och tyckte att det va kul eftersom de själva håller på att renovera hallen... Sen läste hon min blogg och DÅ insåg hon att Du va Du så att säga... Då va hon tvungen att läsa repotaget en gång till...

    SvaraRadera
  2. KUL! Har fått många trevliga kommentarer idag med... :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint..vilken förvandling. Kul att se ett reportage i från en "grannby" och inte bara från storstäderna :-)

    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera