tisdag 26 augusti 2014

Vira blåtira..

Go kväll :-)

Ja, jag är så töntig att jag gillar att se på IDOL....i alla fall nu ifrån början. Kul att se allas outfits och höra de olika sångbegåvningarna. Måste va mycket lur i programmet tror jag. Man gett väl för fågeln veta om man kan sjunga eller inte??? En del är ju totalt värdelös!

Idag var Nova glad i hågen. Hon tycktes ha fått sin första hemläxa i skolan. Att klä in sin läsebok....och det gick ju fint det. Mamman fick tillverka bokpapper av en liten affisch.
Nova visar upp sina "fina" bok....och sin fina lilla blåtira vid ögat. Fast hon hade tur i oturen. Igår kväll trodde jag hon skulle få värsta blåklockan. Men, det gick bra . Det går vilt till på fotbollsavslutningen :-) :-)

Hupp! Reklamen ä slut/



2 kommentarer:

  1. Hoppla hoppla... Ha länsman snusat på korken... De va fotbollsavslutning !

    SvaraRadera
  2. Alltid! Ett vinglas om dagen är väl det man ska ta för å hålla sig frisk :-) Ja, en felskrivning ä lätt hänt har jag sett...

    SvaraRadera