måndag 25 augusti 2014

Spela akustisk gitarr :-)

Hej hopp!

Då har jag gjort min första arbetsdag och det var EXAKT sig likt.... då va man  alltså inne i gängorna igen. Nä, jag tror jag slänger ut lite fler bilder från helgen istället för att mala på om jobbet.
Mörkt och roligt!
 Annica har en jättefin "abbartavla". 
Oscar och jag hade gjort hallonmousse med blåbär, maräng och chokladdekoration. Obs!! På egenhändigt plockade bär såklart.
 Det här var INTE huvudrätten!!! Nej, morsan bjussade på en supergod kycklinggryta
 Lisa visar upp en schysst present från STATERNA!

Lite seeeeenare på natten blev det mingel och vingel vid vindskyddet. Och ALLA utom jag var jätteduktiga att dra loss på mormors gura! 
 Mats kunde såklart
 Å Robin va en riktig storlirare
 Och syrran.....hon kan hon!!
Stötte förresten på en snöggen Socialdemokrat mitt i natten när jag travade iväg hem. Tjena ;-)

Puss/puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar