onsdag 6 augusti 2014

Ursäkta mig!

Hej hopp!

Ursäkta för alla konstiga inlägg jag skickar iväg. Men, jag håll på träna för att få till inläggen genom telefon på nåt vis. Det har ju aldrig fungerat som det är tänkt. Så nu försöker jag att blanda in e-posten i det hela.....och, ni ser hur det blir, konstiga krumelurer, adresser å skit. Men, det kommer ju fram till bloggen i alla fall, och bilder med. Så nu kan jag hä iväg ett inlägg när jag vill. ÄNTLIGEN!! Tusan vad jag ska blogga nu då. Å vilka smaskiga bilder jag ska skicka ;-)

Igår kom min kära Mor förbi och överraskade mig med en hink full med härliga hallon!! TACK, TACK!!
Guuuud så gött! Den här laddningen fick åka ner i frysen. Det är helt perfekt att ha goda bär i frysen till glass, smothies och sylt. Nyttigt å bra och man vet att det är utan tillsatser, konstigheter å skit :-)

Vi stämde förresten träff idag med jag och min mor. Först ska vi plocka bär och sen:

Ska vi sitta i solen och  dricka vin bara för att vi kan!!! FORTFARANDE SEMESTER, hö, hö, hö!!

Änte lill-lördan idag a???

Over and out from Lantislygdman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar