fredag 22 augusti 2014

Köp å köp!!

Tjo å tjim...

Idag är det fredag och min sista lediga helg innan jobbet börjar igen :-) Fast jag får fan inte klaga. Har ju varit föräldraledig hele sommarn!

Igår blev det som sagt en svamputflykt igen. Och jodå, vi hittade några kantareller = LYCKA!! Fågeln, vad roligt det ä å nåppe svampen....Måste försöka få tag i några Karl-Johan svampar också. Dom är supergoda :-)
Skogens eget gatlyse....

Nu ska jag bränna te stan en sväng. Skolstarten är i faggorna och typ ALLA skor till barnen är för små. Själv ska jag inte köpa någonting......har tänkt att införa köpstopp då det gäll kläder. Jag har en garderob som svämmar över!!.......Ja, ja, får väl se hur det går med det däringa köpstoppet när det kommer till kritan?

Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar