tisdag 10 juli 2012

Tårta x 3

Mums, mums! Nu har jag fått ätit tårta för tredje dagen i rad......En alldeles utmärkt sysselsättning nu när badstranden verkar vara ett minne blott?

Nelia hade kalas idag på eftermiddan, så vi åkte till stan och hälsade på och fikade å surrade en stund. Trevligt!! Och innan tårtätandet passade jag på att "göra" stan en sväng. Har ju gått och varit sugen på ett par träskor ett längre tag så nu idag ryckte jag äntligen in dom.....Nu är jag alltså 700 riksdaler fattigare. Men, trädojjorna var värda vart enda öre!

Sen hann jag in på Systembolaget en sväng också. Måste uppdatera barskåpet lite innan Åsele-helgen. Köpte bl a en förpackning med "Skärgårdssnapsar". I den finns det mycket gott! Blir kanon till sill-lunchen på Fredan....

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar