onsdag 4 juli 2012

Lugna gatan...

Japp! Än så länge har ingen pojke kommit hem ifrån lägret.....

Ikväll har jag och Nova varit på ett lägerbål som innehöll allt ifrån braständning, lägerradio, tävlingar mm. Årets tema på lägret är Lets dance/Fotboll......Redan denna första kväll var det flera barn som visade upp de rätta supertakterna "on the floor"! Riktigt schyssta shownummer rev dom av på Harpsjöbacken. BRA jobbat!!

Jaha...sen då? Jo, huvudvärken from hell vägrar att flytta ut från min kropp. Har försökt bota den med både Ipren, treo och ett mystiskt specialte som jag fick av Katrin.....Jag tror att Ipren hjälper bäst hittills! Nu ikväll har jag druckit upp det sista av te-blandningen och nu funderar jag på att försöka med den bästa huskuren av alla.....Nämligen sömn. Det kan väl aldrig misslyckas? Förväntar mig att jag vaknar upp imorgon pigg som en lärka för att möta en ny solig, varm, härlig SEMESTERDAG!!

Puss på DIG...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar