söndag 29 juli 2012

Mamsen!!

Äntligen har jag fått träffa mamma......Hon har varit på blixtvisit här hemma i Skorped och idag flyger hon tillbaka mot Norge och "hennes" Asfalts-killar!

Igår kväll lyckades jag locka hit min mor och Lisa å Robin på mat. Synd att Ethel jobbade...och att Annica drog iväg på Småstadsliv, annars hade dom också varit med.....Fast vi hade rätt skoj ändå :))

Kvällen började med Gin/tonic fördrink och sen mumsade vi skagentoast med tillhörande vitt vin. Å efter det blev det fläskfilé i chilisås med ris. Sist men inte minst vräkte vi i oss rabarberpaj med glass å kaffe/Konjak......Sedan satt vi ute på altanen och slamsade till mitt i natten. Skulle ha lagt ut bildbevis på "slamset" bara jag hade haft nån dator i ordning.......Frivilliga dataexperter kontakta mig :)))

Bäst att mysa med barnen framför soffan en stund! Har inte gjort det på flera veckor känns det som......

Mysa lite ni med, vetja!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar