lördag 28 juli 2012

I`m back!!!

Hello out there! Jag har tagit en ofrivillig semester ifrån bloggandet......

Vi åkte ner till Leksand i Söndags, å som ni minns har ju nya datorn redan förstörts av ett drickaglas.....Men, jag tog "gammhäcken" med mig i alla fall. Fast när jag väl kom till campingen och skulle beställa internet (görs genom sms-tjänst) så funka ju inte mobildyngan såklart, omöjligt att få iväg ett ynka sms!! Å sen föll det hela i glömska. Vi har jussom inte haft tid att sitta och uggla framför nån dator heller. Där i Leksand fanns massort att göra! Ett helt perfekt semesterställe! Lagom långt bort också, 50 mil :)

Rapporterar mera om semestern lite senare......för nu ska jag fixa en Rabarb/marängpaj.....och hoppas på att jag får bjuda hit min älskade mor senare ikväll. För nu har hon ÄNTLIGEN kommit hem en liten sväng ifrån Norge.

Puss å kram :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar