lördag 3 mars 2012

Drar ihop sig,

Nu börjar det närma sig sportlov och vår planerade solbergsresa. Från imorgonkväll och till å med Torsdag har vi hyrt stugan, men det ser inte direkt hoppfullt ut för mig att åka slalom......Tusan också!! Fast det blir en liten bättring dag för dag i alla fall. Det är nätterna som är sämst. Då värker det som satan.

Igår lyckades jag ta mig till stan och klippa mig. Jag bedövade ryggen med en grogg bestående av treo, ipren och distalgesic innan jag åkte iväg. Det hjälpte faktiskt, jag klarade att sitta i frisörstolen utan större bekymmer. Körde den vanliga frisyren, klippa så lite som möjligt......
Slank även in på systemet för att köpa lite av deras medicin......Så nu äre bara att välja, Minttu eller distalgesic? Minttu är ju godare, så jag tar den istället! Hjälper säkert jättebra mot min onda rygg. Helst om man dricker hela flaskan själv?

Good bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar