måndag 26 mars 2012

Skidåkning..

I lördags var det Skidans dag här i Skorped och va synd att jag inte ställde upp i damklassen! Där var det nämligen bara två startande i år......Alltså hade jag kommit på tredje plats! Bronsmedalj har inte varit dumt. Dessutom var spåren så dåliga att sträckan hade kortats ner till 2.5km isället för 5..... Hade passat mig utmärkt!

Men, "tyvärr" äger jag inga skidor så det blev ingen åkning för min del, men barnen var självklart med i tävlingen. Alla får medalj och fint pris.
Här bränner Oscar iväg på sin runda

Här är det prisutdelning. Fem söta tjejer som alla åkt 300m. Nova var helnöjd över sina pärlplattor som hon fick. (hoppas ingen misstycker att jag lagt ut denna bild)

Å som vanligt fanns det korv, kaffe och jättegott fika att köpa när tävlingarna var avgjorda. Mumsigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar