söndag 25 mars 2012

Halv åtta hos mig själv!

Igår drog jag till och gjorde nått riktigt mumsigt till middag. Hasselbackspotatis med ugnstekt fläskfilé fylld med fetaost och soltorkade tomater.....Till det en hemmagjord bearniesås! En riktig kaloribomb, och det brukar betyda att det smakar särskilt gott! Det är en liten speciell procedur att få till egen bearnie... Till nästa gång måste jag komma ihåg att finhacka löken riktigt noggrant! Inte halvfuska som jag gjorde igår. Men, jag hade liksom lite bråttom, ville ju hoppa i bubbelbadet så fort som möjligt :)

Denna stilla middag slutade sedan med främmande från olika håll. Lördagskvällen förvandlades vips till en tyngre sittning! Trevligt värre! Att en bunt personer kan sitta och uggla runt ett bord till sena natten utan att samtalsämnena tar slut?? Nivån på ämnena blir dessutom bara bättre å bättre ju senare på natten dom ska avhandlas......

TACK,  Rickard, Katrin, Lars, Tommy, Urban, Annica och oss själva för en rolig kväll :)))

Åsso fick vi ju höra en rolig nyhet igår kväll. En bebis är född!!

Härliga tider......Producera Mera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar