måndag 23 januari 2012

Skitt!!

Döden, döden! Fy tusan vad trött jag är......En sjuk Nova har hållit mig vaken i princip hela natten. Usch, stackars min prinsessa, het som en kamin var hon också.

Och som vanligt när det gäller barn som är vakna på nätterna. Nu när klockan ringde före sju, å jag och Oscar måste kliva upp, då sover hon hur hårt som helst.......hm...Vi vill också sova längre :) :) :) Men, jag kör väl det vanliga tricket, KAFFE!

Just nu känns det hur bra som helst att jag är ledig idag och imorgon. Lugn och ro vill jag ha......Igår kväll fick jag bli RÄTT så upprörd på jobbet, den där förbannade forden är ju en tragisk dålig vinterbil. Bromsarna fryser fast i princip hela tiden!! Fick hålla på å jävlas säkert en kvart innan dyngbromsen behagade att släppa. Vad är det för fel? Andra bilmärken som man kör varje dag på vintern fryser aldrig bromsarna fast på....Värdelöst!
Här verkar det ha isat igen lite också.....

Hörs å syns,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar