lördag 14 januari 2012

Piss-Triss!

Äh!! Inte hade jag nån bättre tur med mina trisslotter bara för att det var fredagen den 13e.....Jag gjorde nog fel när jag köpte lotterna på Oscargallerian. Skitt! Skulle ha köpt på Coop istället? Det blir alltså till å slava vidare på jobbet. Jag som hade tänkt att ta en livslång semester i Thailand.......

Förutom nitlotterna drabbades jag inte av nån annan otur. Jag tillbringade hela dagen på stan, och gjorde många trevliga inköp. Bl a ett "skitsnyggt" tyg på Åhlens, där finns det massor med läcker inredning.

Varför är det alltid minst 50% av systembolagets kunder på fredagar som bär varselkläder?? Smiter dom från sitt jobb måntro?

Sen på kvällen blev det husesyn och kaffe i Lännäs, väldigt trevligt!
Sån här mumsig likör serverades det till kaffet. En lurvig minttu! Min nya affärsidé för övrigt. Att sy kläder till spritflaskor......Vad tror ni? Blir det succé? Varsegod att lämna in beställningar.......

Nej, gott folk! Drick lite kaffe ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar