onsdag 11 januari 2012

GRATTIS!

Hipp, hipp, hurra!! Grattis Annica Pannica! Hoppas du ätit mycket tårta idag nu då. Vi dyker upp på Lördag och grattar! Vilken tur för oss, för tårta ä ju mycke godare på helger... :-)
Det här va tider de, varmt å skönt i Åsele....

Japp! Då har man snart slagit ihjäl den här dagen också.....Har kommit på ikväll vad schysst det faktiskt är att vara fullvuxen....

*Jag lagar bara mat jag själv tycker är gott!

*Vill jag äta en påse skumtomtar, då gör jag det!

*Har jag lust att gå å lägga mig nio på kvällen, yes! Varsegod.

*Å har jag mot förmodan lust att va uppe till tre på natten, ja då är jag det, för vuxna gör som dom vill.....

Sist men absolut inte minst för idag säjer jag:

Tack! Till den snälla gentleman som skottat hela min infart igår. Det värmer i hjärtat hos en "ensamstående" tvåbarnsmor.  THANK YOU!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar