fredag 27 januari 2012

Inköpslistan!

Tjo ho!! Lönehelg och jag har flera idéer vad jag ska spendera perninga på.........

En ny kyl/frys

Kanske en modernare spis

Eller det bästa av allt! En sketasnygg tatuering!

Men.........Nähäpp! Ett stycke dieselvärmare har visst bestämt sig för att sluta fungera så här i vintertid.....Usch! Jäkelskap! Man måste ju ha värme på en gammal trött dieselbil? Fy tusan, vad upphetsande det känns att lägga ut tusentals kronor på en värmare....It´s sucks!! Nog hade en läcker tatuering kännts strået vassare? Men, med en tattoo startar man ingen bil, hur snygg den än är!

Fast maybe some good music kan få en i partystämmning!!

See you....

2 kommentarer:

  1. Usch vilken tråkutgift,men ju viktigare de är desto tråkigare va :-) Jag måste bara tipsa dig om en affärsidé,skrivs en massa om Knasiga Kojan som kanske måste läggas ned,eller ska väl det,äh jag vet inte om det är 100 bestämt, MEN slå till vet ja,du kan ju kombinera med alla andra idéer du har! Tro att hyran hade höjts från 49000 till 89000,men det fixar du ju eller hur! Do it! Ha en skön helg,själv försöker jag sluta amma Klara å det går så fruktansvärt dåligt,med Lilly tycker jag det gick som en dans,men nu vete klåen hur jag ska bära mig åt. J bara skrattar å tror att hon kommer vilja amma tills hon är 5 år :-D

    SvaraRadera
  2. Halloj! Ha,ha,ha! Ja kanske man måste slå till på knasiga kojan? Hyran verkar ju billig å bra.....

    Med Oscar hade jag samma problem med amningen! Trodde aldrig han skulle sluta, men vips så då gick det! Man har ju som sagt ingen lust att ha en femåring hängandes i brösten, ha,ha!!

    Lycka till å ha det bra!

    SvaraRadera