onsdag 4 januari 2012

Morning,

Usch! Vad dyrt det blev i stan igår.......Att inhandla ett stycke mössa växte till att innefatta ett par supersnygga slalompjäxor också. Gäller att vara rustad om det blir nån åkning i vinter........
Försäljaren sa att det var stabilare skal på dessa salomon pjäxor. Det var ju bra om jag ville köra hårdare svängar, åka mer aggressivt..........Ha,ha,ha! Kunde knappt hålla mig för skratt......"Fränaste" movsen jag gör i backen må ju vara när jag masar mig upp från liggunderlaget å ska vända körven på elden......Men, man vill ju se snygg ut då med, så självklart köpte jag dyr-pjäxorna!

Barnen fick biobiljetter av Moster Annica i julklapp, så på eftermiddagen blev det BIO. Alvin och gänget 3. Ungarna tyckte att den var jättebra! Och den var helt ok för en vuxen också.....fast jag tittade mest på hur dom hade fått till effekterna med animeringen......

Ja just de! Ett modem inskaffades också, så nu går bloggandet som en dans,

Welcome back!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar