lördag 17 december 2011

Vad händer...

Det har ju varit si och så med bloggandet när snöovädret plötsligt tog både ström och telefon.........Men, nu är det ordning på torpet igen, så välkomna tillbaka till min sida! Det här har väl hänt sista veckorna.
 Det här var förra fredan.....Nova bygger en snögubbe
 Å nästa dag såg det ut så här efter vägarna.
 Träden såg väldigt ledsna ut.....
Luciafirandet gick utmärkt än fast stömmen lös med sin frånvaro. Till å med kaffe hade arrangörerna lyckats ordna.....
Min söta, rara bollpil. Hoppas den klarar sig. Flera stora grenar har gått av.....

 Det årliga pepparkakshusbaket!

I år gjorde barnen var sitt hus. I vanliga fall brukar jag göra ett eget "konstverk" också. Men, i år hoppade jag över......Fantasin infann sig aldrig.
Färga håret gjorde jag här om dagen.......Färgen ska heta brun, men jag tycker håret blir mer å mer svart för varje gång......Måste åtgärdas snart!

Over and out my friends!

2 kommentarer: