onsdag 21 december 2011

Morning!

Härliga tider......Dricker kaffe och eldar i pannan medans Nova målar med vattenfärger på en toarulle. Sämre dagar har man haft.

Värre är det med den här förbannade knäck-kokningen! För nån vecka sen kokade jag knäck som blev alldeles för lös. Men, vi har ändå lyckats vräka i oss allihopa så nu slängde jag ihop en ny laddning......Å såklart, när jag ska ta fram knäckformarna finns det bara tio stycken kvar!! Grrr, det är nog inte tänkt att jag ska få till nån knäck i år?
Och ifjol gick det så här "bra" med ischokladen.....Hade ställt ut dom för kylning på bron, då Oscar kom farande och sprang omkull hela plåten.....

Kanske jag ska ge mig på att baka negerbollar. Det kan man väl inte misslyckas med? Japp, så får det bli.


2 kommentarer:

  1. Du skulle ha sprungit över till mig... har massor med knäckformar som inte hinns fyllas

    SvaraRadera
  2. Morr!! Men, det gick vägen ändå. Stängde av dyngan å fortsatte kokningen senare, när jag fått tag i formar.... :)

    SvaraRadera