fredag 23 december 2011

Tomten är snäll

Har jag varit särskilt snäll under det gångna året? Knappast......Men, i alla fall har jag redan fått tre fina julklappar! Såklart öppnades dom på direkten, man är ju rätt så nyfiken. Tidigare i veckan fick jag ett "värmehjärta" från Viivilla. Sen har jag fått ett fint anteckningsblock av en arbetskamrat, å igår låg det ett trevligt paket i brevlådan.....En inredningstidning. Passar utmärkt nu när vi har bara ettan å tvåan på tvn. Då får jag roa mig med att läsa istället :)

När jag liks är igång med julklappar kan jag ju passa på att påminna Herr Tomte om min önskelista:

En ny kyl/frys, och en spis. Eller förresten, jag tar väl ett helt NYTT kök när jag tänker efter.

Nytt kök

En tatuering

Slalomutrustning

Ett utomhus-spa

Lampor till infarten

Nej, nu äre bäst att ge sig! Fågeln va dyr i drift jag verkar va........Sambon har förresten åkt iväg till stan för att handla julklappar idag. Varför hann jag inte visa honom min önskelista? Typiskt!

Ha de bra, mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar